Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

fredag den 24. januar 2014

Prins Henrik fejrer 80 års fødselsdag i Frankrig

Den 11. juni fylder prins Henrik 80 år, og det bliver fejret på vinslottet Chateau de Cayx i Frankrig.
"Jeg ser meget frem til at fejre min 80 års fødselsdag i Frankrig, omgivet af min familie. Det bliver dejligt, og præcist som jeg ønsker det. Men om jeg ser frem til at fylde 80? Nej, det gør jeg ikke" fortalte prinsgemalen til Billed Bladets udsendte, ved kongejagten i forrige uge.

Taget i betragtning, at prins Henrik helt klart altid har været en af de "best looking" kongelige af sin generation, synes jeg nu roligt at han kan tage det med ophøjet pande, at runde de 80 år. Alene det at få lov at fylde 80, er da stort. Der er mange der slet ikke når så langt!

Kronprinsparret samt prins Joachim og prinsesse Marie, vil være i Frankrig og fejre deres "papa", sammen med alle deres børn, på den store dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar