Tomorrow's crowned heads

Tomorrow's crowned heads

lørdag den 25. februar 2012

♔ Hvad skal prinsessen hedde? ♔



Igår var prinsesse Marie og prins Joachim's lille prinsesse præcis en måned gammel - og jeg synes det nu er på tide, at sætte en lille konkurrence igang herinde.

For at deltage i konkurrencen skal du blive fast læser af denne blog - eller medlæsende royalist som det hedder herinde. :-)
Så skal du under dette indlæg skrive en kommentar med dit bud på prinsessens navne, samt din email-adresse.

DU SKAL RAMME FORNAVNET RIGTIGT, SAMT ÉT AF DE ØVRIGE NAVNE.

Vinderen trækkes på dåbsdagen, og vil efterfølgende blive kontaktet herfra, og derefter modtage en fin prinsesse-gave med posten :-)

11 kommentarer:

  1. Caroline Agathe Françoise Margrethe

    SvarSlet
  2. Ninett-Natalie-louise-Francoise

    SvarSlet
  3. jeg gætter på Sophie Marie Francoise Margrethe ♥

    SvarSlet
  4. Camille Charlotte Margrethe Francoise

    SvarSlet
  5. Tak for jeres fine bud - igen vil jeg lige minde om, at I skal huske at skrive jeres email-adresse, så jeg kan kontakte jer, hvis I vinder.
    Vi I ikke skrive den her (offentligt) så kan I sende en mail til sulejmak@gmail.com :-)

    SvarSlet
  6. Jeg gætter på

    Sarah Agathe Françoise Odile

    [har sendt en mail m. mine kontakoplysn.)

    SvarSlet
  7. Mathilde Odile Ingrid Renee

    SvarSlet
  8. Jamen så vil jeg da også forsøge mig med et bud.
    Jeg gætter på, at den lille prinsesse kommer til at hedde Elisabeth el. Elizabeth til fornavn, og Margrethe som et af sine øvrige navne.

    madscmail@gmail.com

    SvarSlet
  9. Agathe Margrethe Alexandrine Françoise

    Ingrid Margrethe Agathe Françoise

    Margrethe Agathe Alexandra Françoise

    hfrederikke@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Louise Victoria Marie Francoise.

    kabat_andersen@email.dk

    SvarSlet
  11. Sophie Marie Francoise Margrethe
    Margrethe Agathe Alexandra Françoise
    Mathilde margrethe Ingrid Francoise
    Caroline margrethe Francoise Marie




    Emmaknudsen11@hotmail.com

    SvarSlet